Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych produktów i usług.
Jeśli nie jesteście Państwo usatysfakcjonowani naszą obsługą, prosimy o złożenie reklamacji w wybrany przez siebie sposób:
- osobiście - w siedzibie naszej firmy, w budynku Metropolitan, przy pl. Piłsudskiego 2 w Warszawie (w godzinach od 9:00 do 17:00),
- dzwoniąc pod numer infolinii: 801 801 111, 22 319 00 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00),
- wysyłając list na adres: pl. Piłsudskiego 2, 00-073 Warszawa,
- wysyłając fax pod numer: 22 529 01 01,
- wysyłając e-mail na adres: reklamacje@cardif.pl,
- wypełniając formularz kontaktowy.
Reklamację rozpatrujemy w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
Informujemy, że przysługuje Państwu również prawo złożenia skargi do Rzecznika Finansowego oraz Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Konsumentów.
W związku z wejściem w życie w dniu 10 stycznia 2017 roku Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informujemy, że podmiotem właściwym dla Ubezpieczyciela do prowadzenia postępowania w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).